دانلود اخرین ورژن وین زیپ
 
zarinland (سرزمین طلایی)
سرزمین طلایی

 

توضیحات

ها WinZip مورد اعتماد ترین راه برای کار با فایل های فشرده می باشد. هیچ ابزار فشرده سازی دیگر است به عنوان آسان برای استفاده و یا رویکردی جامع و بهره وری افزایش دهنده ساخته شده است که WinZip طلا استاندارد برای فایل های فشرده سازی ابزار ارائه می دهد.

شما می توانید به سرعت و ایمن فایل های فشرده و زیپ لباس را باز کردن فایل ها را به حفاظت از فضای ذخیره سازی، سرعت بخشیدن به انتقال ایمیل، و کاهش زمان دانلود. دولت از هنر، فشرده سازی فایل، قوی رمزگذاری AES، سازگاری با فرمت های فشرده سازی بیشتر، و فشرده سازی عکس های جدید بصری، ساخت WinZip فشرده سازی کامل و راه حل آرشیو.

ساخت و ساز بر روی ویژگی های مورد علاقه از یک پایگاه در سراسر جهان چندین میلیون از کاربران، WinZip 12 می افزاید ویژگی های جدید برای فشرده سازی تصویر و مدیریت، پشتیبانی از روش های فشرده سازی جدید، بهبود کارایی فشرده سازی، پشتیبانی برای فرمتهای آرشیو اضافی، و بیشتر. کاربران می توانند سریعتر، هوشمندتر، و امن تر کار می کنند.

این یک نسخه آزمایشی 45 روزه است.


به این سایت رأی بدهید

نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت9:59---22 مرداد 1392
سلام دوست من.وب زيبايي داري.اگه وقت کردي به وب منم سر بزن و نظرتو مطرح کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ ماخوش آمدید هدف ما از این وبلاگ نشان دادن زیباترین عکسها وجالب ترین انهاست وازشما خواهشمندیم با نظراتتون مارا خوش حال نمایید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zarin و آدرس zarinland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 156
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 165
بازدید ماه : 3170
بازدید کل : 126952
تعداد مطالب : 307
تعداد نظرات : 78
تعداد آنلاین : 1